Saturday, January 29, 2022

a vdovám atď.

Máme plnú dôveru v naše modely


Plne veríme v zákon a poriadok krajiny.

S čistou inšpiráciou ideálmi sa táto skupina venuje službe ľudstvu vo dne i v noci telom, mysľou a peniazmi a viera Sangh-sangat nemôže byť otrasená takýmito rozhodnutiami, Sadh Sangat sa stále angažuje v službe ľudstvu. s plnou horlivosťou a Call girls In Rishikesh bude v tom pokračovať.


Všetky náboženstvá sú v modeli rešpektované. So svätou inšpiráciou cteného otca môžu ľudia všetkých náboženstiev spievať meno modelky a zároveň nasledovať svoje náboženstvo. Naša viera v Gurua, ktorý dáva takéto sväté učenia, rastie zo dňa na deň. Rishikesh models gallery Požehnané mať takýto model.


Nie je mužskou vecou pripisovať posvätnú priazeň skutočných ideálov. Dnes šesť miliónov ľudí vedie šťastný život podľa svätého učenia ideálov. Ja a celá moja Call girls in Haridwar rodina sme plne verili modelom, sú a vždy budeme.


Čokoľvek hovorí svet, môj vzor. Plne veríme aj v zákon a poriadok krajiny, že sa spravodlivosti určite dočkáme. Boli sme spojení so súdom aj včera, sme Call girls in Dehradun spojení so súdom dnes a zostaneme spojení aj v budúcnosti. Plne dôverujeme nášmu základnému modelu.


Ľudstvo Sadh-sangat vykonáva 135 dobročinných prác, darovanie tela, darovanie krvi, darovanie očí a liečenie chorých, dáva domy núdznym a vdovám atď.


Svoje meno som prevzal podľa uznávaných modeliek, odvtedy som spojený s najnovšími modelkami. Naše tri generácie slúžia na dvore a naše deti Call girls in Saharanpur sme spojili aj s modelkami. Plne rešpektujem svojho Satgurua, ktorý nám ukázal cestu, ako žiť.


Už je to viac ako 30 rokov, čo som spojený s najnovšími modelmi. Ja sám chodím na modelku s celou rodinou, doteraz som nevidel žiadny nedostatok, Call girls in Roorkee na ktorý by niekto ukázal prstom. Ohováranie modelky vymyslenými obvineniami zo strany médií sa nás netýka.

No comments:

Post a Comment

අපේ ධාවනය නැති වෙනවා," ඇය පවසයි

මම ලිංගික ඇසුරෙන් ඉවත් වූයේ ඇයි? පුද්ගලයන් ලිංගිකව හැසිරීමෙන් ඉවත් වන්නේ මන්දැයි පැහැදිලි පැහැදිලි කිරීමක් නොමැත, නමුත් "අපෙන් සැලකිය ය...